نخستین دوره مسابقات هوا فضای کشور

داوریار  رییس دانشگاه پیام‌ نور خراسان رضوی با اعلام اینکه نخستین دوره مسابقات هوا فضا دانشگاه پیام‌ نور خراسان رضوی در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی،  با حضور 71 تیم از فعالین هوا فضا از سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: نخستین روز این مسابقات اختصاص به مسابقات دانشجوی، روز دوم برگزاری کارگاه و مسابقات دانش‌آموزی و روز سوم نیز اختتامیه مسابقات خواهد بود.
 
وی افزود: در بخش دانش‌آموزی لیگ‌های گلایدر و موشک آبی و در بخش دانشجویی نیز لیگ‌های گلایدر و گلایدر رادیو کنترل برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است همچنین در بخش ویژه مسابقات نیز به صورت آزاد لیگ طراحی پهپاد برای نخستین‌ بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.
 
عضو شورای دانشگاه پیام‌ نور کشور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی پس از کسب افتخارات هوا فضایی گوناگون در مسابقات استانی و ملی اقدام به برگزاری چنین سطحی از رقابت کرده است، تصریح کرد: از جمله افتخارات استانی می‌توان به کسب مقام اول تا سوم مسابقات لذت پرواز دانشگاه فردوسی در سال 93 اشاره کرد.
 
وی اضافه کرد: از افتخارات کشوری کمیته دانشجویی برگزاری این مسابقات نیز می‌توان به کسب مقام دوم و سوم مسابقات طراحی و ساخت ماهواره دانشجویی (کن ست)، کسب مقام اول و سوم مسابقات هوافضای دانشگاه امیرکبیر، کسب مقام سوم مسابقات دانشگاه صنعتی شریف و کسب مقام اول و دوم مسابقات هوافضای جام شیخ بهایی دانشگاه نجف آباد در شهریور ماه سال جاری اشاره کرد.
 
رییس دانشگاه پیام‌ نور خراسان رضوی گفت: این مسابقات در بزرگترین فضای سرپوشیده مشهد برگزار خواهد شد و اسکان شرکت‌کنندگان نیز در نزدیک‌ترین فاصله به محل برگزاری مسابقات و در مسیر تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار خواهد داشت.
 
به گزارش ایسنا، داوریار خاطرنشان کرد: در این مسابقات شرکت کنندگانی از 17 استان کشور از جمله استان‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه ، کرمان ، تبریز، مرکزی، بوشهر، البرز، قم و اهواز حضور خواهند داشت همچنین از شهرستان‌های سبزوار، فریمان، قوچان و مشهد نیز دانشجویان و دانش آموزان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا