نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین کنگره بین المللی سرطان های دستگاه گوارش آذر ماه برگزار می شود

دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سرطان های دستگاه گوارش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به حضور میهمان خارجی در این کنگره اشاره کرد و گفت: محققانی از کشورهای کانادا، انگلیس، پرتغال و لبنان دراین رویداد علمی حضور دارند.
دکترمجید صمصامی اظهار کرد:تعدادی از استادان خارجی برجسته روش های درمانی خاص در این کنگره حضور می یابند و مطالب علمی و نظرات خود را در قالب سخنرانی ارائه می کنند.
وی ادامه داد که در این کنگره آخرین دستاورده ها و یافته های علمی در مورد موضوعاتی مانند سرطان دستگاه گوارش فوقانی شامل مری،معده و مجرای صفراوی،کبد و لوزالمعده و سرطان دستگاه گوارش تحتانی شامل کولون ورکتوم ارائه می شود.
صمصامی بیان کرد: اپیدمیولوژی، پیشگیری، غربالگری، درمان های دارویی و جراحی و روش های نوین سرطان های گوارش، تغذیه بیماران، ژنتیک، درمان بیماران سرطانی با آخرین روش های نوین از از دیگر موضوعاتی است که در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی، اپیدمیولوژی سرطان های دستگاه گوارش، بیولوژی مولکولی و ژنتیک، تغذیه و سرطان، پیشگیری و تشخیص زودرس، تازه های تشخیص و مرحله بندی، تازه های درمانی و اقدامات جراحی کم تهاجمی، مسائل روانی و سلامت معنوی در سرطان های دستگاه گوارش و مسائل حمایتی تسکینی در سرطان های دستگاه گوارش را از محورهای این کنگره اعلام کرد.
دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سرطان های دستگاه گوارش، انجام عمل جراحی به صورت زنده و برگزاری کارگاه آموزشی را از جمله برنامه های جانبی این کنگره بیان کرد و گفت: روش های نوین رادیو تراپی در بیماران مبتلا به سرطان و طب مکمل و سنتی و سرطان های دستگاه گوارش از عناوین کارگاه های آموزشی این کنگره است.
وی ادامه داد که همکارانی که در روش درمان طب سنتی مشغول فعالیت هستند در قالب این کارگاه، موضوعاتی مانند روش های تسکینی و روش درمان های جانبی سرطان را بیان می کنند.
دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سرطان های دستگاه گوارش گفت: علاقمندان تا 15 مهرماه مهلت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل