نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

لزوم حمایت از میترا شاه پرست ملی پوش کبدی که در کما به سر می برد

سینا

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در عیادت از میترا شاه پرست ملی پوش کبدی که در کما به سر می برد، گفت: یک ورزشکار نباید فقط هنگام قهرمانی مسوولان را در کنار خود مشاهده کند، بلکه باید زمانی که به هر دلیل دیگر قادر به ادامه ورزش نیست، نیز این حمایت ها را احساس کند.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از میترا شاه پرست ملی پوش کبدی که در سانحه رانندگی چند ماه قبل به کما رفته است، عیادت کرد.

جعفری با بیان اینکه یک ورزشکار نباید فقط هنگام قهرمانی مسوولان را در کنار خود مشاهده کند، بلکه باید زمانی که به هر دلیل دیگر قادر به ادامه ورزش نیست، نیز این حمایت ها را احساس کند، افزود: ضمن آرزوی سلامتی برای این ورزشکار پر تلاش کشور، وظیفه و مسئولیت خود می دانیم که تمام تلاش خود را جهت رفع نیازهای درمانی خانم میترا شاه پرست بکار بگیریم.

او در ادامه با بیان اینکه اقدامات اولیه و پیگیریهای لازم جهت ارائه خدمات درمانی و ملزومات توانبخشی و بهداشتی مورد نیاز خانم شاه پرست انجام شده است، افزود: از آنجا که نیاز به این خدمات، مقطعی نبوده و هزینه های هنگفتی بر خانواده وی تحمیل کرده است؛تعاملاتی با مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط صورت گرفته تا با حمایت ویژه، بزودی این نیازها تا حد امکان مرتفع شده و اندکی از ناراحتی، آلام و دغدغه های خانواده این بانوی ورزشکار مصدوم شیرازی برطرف شود.  

به گزارش سینا پرس، میترا شاه پرست متولد 1376 در سانحه رانندگی در چند ماه پیش به دلیل جراحت وارده به کما رفت و مادر خود را نیز در آن حادثه از دست داد. او از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند. وی قبل از فعالیت در رشته ورزشی کبدی ، حضور در میادین فوتسال و دومیدانی و همچنین کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

خروج از نسخه موبایل