نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز به کار نخستین جشنواره دانشجویی پویش نصیر

جشنواره دانشجویی پویش نصیر با حضور مسوولان، اعضای هیات علمی و دانشجویان از امروز دوشنبه در محل دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گشایش یافته و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
دبیر اولین جشنواره دانشجویی پویش نصیر، هدف از برگزاری این رویداد علمی را فرهنگ سازی و توسعه فعالیت های علمی-عملی دانشجویی و انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای دانشجویان دانشکده مهندسی برق دانشگاه، همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی جاری عنوان کرد.
'فرزاد صبحی' در معرفی محورهای جشنواره پویش نصیر گفت: این جشنواره با محوریت معرفی انجمن ها و گروه های علمی دانشجویی دانشکده، نمایش دستاوردهای دانشجویان فعال، ارائه گزارش عملکرد سالیانه مجموعه های دانشجویی، امکان بررسی و سنجش فعالیت های دانشجویی، ایجاد فضای آزاد تبادل اطلاعات علمی-عملی دانشجویان و آشنایی آنها با فعالیت های علمی گروهی تدارک یافته است.
وی افزود: تمام گروه های دانشجویی فعال در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در این جشنواره حضور دارند و به صورت گروهی یا فردی، فعالیتها و دستاوردهای خلاقانه و نوآورانه خود را به نمایش گذاشته اند.
دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، برگزاری جشنواره پویش نصیر را فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای پژوهشی به دانشجویان تازه وارد و همچنین عضوگیری انجمن های علمی دانشگاه برشمرد.
وی ابراز امیدواری کرد تداوم برپایی این گونه رویدادها به افزایش نشاط علمی درون دانشکدها و رشد و پویش دانشجویان در جهت نیل به اهداف نظام آموزش عالی کشور منجر شود.
به گزارش ایرنا، اولین جشنواره پویش نصیر، بعدازظهر چهارشنبه هفتم مهرماه با معرفی و تجلیل از برترین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان حاضر در جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل