نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ورزش همگانی فارس در مسیر توسعه و پیشرفت

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: کسب رتبه های برتر در مسابقات کشوری در شش ماه نخست سال جاری توسط کمیته های این هیات، نشان از تدوین و اجرای دقیق برنامه های توسعه ای ورزش همگانی فارس دارد .

به گزارش سینا پرس فارس، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن تقدیر از حمایت های آن اداره کل، عملکرد مطلوب و کسب رتبه های برتر در مسابقات کشوری در شش ماه نخست سال جاری کمیته های این هیات ‌را، نشان از تدوین و اجرای دقیق برنامه های توسعه ای ورزش همگانی فارس عنوان کرد.

غلامیان ضمن تبریک کسب رتبه دوم ارزیابی و عملکرد از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس، افزود: قطعا مدیریت صحیح آن اداره کل در کنار عملکرد هیئت های مختلف ورزشی و تلاش همگانی برای احراز این رتبه اثر گذار بوده است.

او ادامه داد: توجه به حوزه خیرین و خیر اندیشان ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی یکی از نکاتی بود که مورد ارزیابی و توجه قرار گرفته است .

غلامیان همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و ایفای مسئولیت اجتماعی را از رویکرد شاخص فعالیت های شش ماه گذشته هیات ورزشهای همگانی فارس عنوان کرد.

او، اجرای دقیق دستور العمل ها، برپایی دوره های آموزشی، انجام طرح های پژوهشی، برگزاری طرح های فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان، هدف گذاری جهت توسعه ورزش همگانی فارس، فعال سازی شهرستان ها به منظور گسترش فعالیت های ورزشی در سراسر استان و انجام تفاهم نامه با سازمان ها و نهادها را از دیگر اقدامات ۶ ماهه نخست سال جاری برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدار با تقدیر و ابراز رضایت از عملکرد هیات ورزش های همگانی استان، گفت: این هیات به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین هیات های ورزشی فارس، تلاش مضاعفی را در اجرای توسعه ورزش سلامت محور داشته و انتظار می‌رود ضمن ارایه گزارش و انجام تعاملات بیشتر در حوزه های تخصصی، در ایجاد توسعه و توازن در خدمت به جامعه ورزش اهتمام بیشتری نماید.

محمدمهدی شکوهی افزود: برنامه ریزی و تولید محتواهای خبری، آموزشی و ورزشی در راستای معرفی خدمات به عموم باید صورت پذیرد و نگاه جدید به ورزش های همگانی یکی از محوری ترین اهداف تعریف شده باید باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین استفاده از پتانسیل های موجود برای ارتقای سلامت مردم و به روز شدن آموزش ها و برنامه ریزی دقیق در توسعه ورزش همگانی را خواستار شد .

وی با بیان ضرورت معرفی بیشتر ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی، این ورزش را محور برنامه های این هفته دانست و گفت: برنامه های گسترده در این هفته، در جهت ترغیب، تشویق و توسعه ورزش همگانی و شور و نشاط اجتماعی باشد.

خروج از نسخه موبایل