نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همایش «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» برگزار می‌شود

به گزارش مهر، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با همکاری برخی از نهادهای علمی، پژوهشی و اجرایی کشور در نظر دارد همایشی تحت عنوان «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» را از سلسله همایش‌های جامعه، فرهنگ و رسانه، در تاریخ ۲۰ و ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۳ برگزار کند.

هدف از برگزاری این همایش شناخت ظرفیت­‌ها، چالش‌ها و پیامدهای تلفن همراه هوشمند و تاثیر آن بر سبک زندگی و فرهنگ جامعه عنوان شده است. این همایش فرصتی است برای اساتید، صاحب‌نظران، پژوهشگران و دانشجویان تا با ارائه نظرات و نتایج پژوهش‌های خود ظرفیت‌ها، ویژگی­‌ها و پیامدهای ظهور این رسانه نوین و تاثیر آن بر فرهنگ و جامعه به چالش بکشند و با ارائه راهکارها و راهبردهای اجرایی زمینه را برای استفاده مناسب گروه­های مخاطب از این رسانه مهیا سازند.

بر اساس این گزارش، آگاهی از تاثیرات و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، شناخت راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، آگاهی از تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند، معرفی تاثیرات تلفن همراه هوشمند بر خانواده و سبک زندگی، شناخت ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند و تبیین وضعیت آینده تلفن همراه هوشمند، از دیگر اهداف همایش مذکور است.

محورهای این همایش هم عبارتند از: تاثیرات و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند، تجارب کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در استفاده از تلفن همراه هوشمند، فرهنگ کتابخوانی و تلفن همراه هوشمند، خانواده، سبک زندگی و تلفن همراه هوشمند، ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده پژوهی تلفن همراه هوشمند.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به دبیرخانه همایش به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان دانشگاه، خیابان شهید نظری، پلاک ۴۷، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاه، ۲۰ فروردین و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات هم ۲۰ اردیبهشت اعلام شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل