نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز ثبت نام دومین مسابقات برنامه نویسی کدکاپ در دانشگاه شریف

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، مسابقات برنامه نویسی کدکاپ با تمرکز بر سه هدف اصلی یادگیری، تمرین و رقابت میان برنامه نویسان تدارک یافته است.
اولین دوره این مسابقات با حضور بیش از 800 شرکت کننده از 17 استان سراسر کشور در اردیبهشت ماه سال 95 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
هدف از برگزاری این رقابتها، افزایش سطح دانش فنی و برنامه نویسی اقشار مختلف جامعه و ترویج فرهنگ استفاده از کامپیوتر در جهت رفع مشکلات جامعه می باشد.
همه افراد بدون محدودیت سنی یا محل تحصیل می توانند در این مسابقات شرکت کنند و رقابتها به گونه ای طراحی شده که حتی افرادی که دانش اندکی در زمینه فنی و برنامه نویسی دارند بتوانند با شرکت در مسابقات آموزشی و فراگیری مفاهیم جدید، حداکثر استفاده را ببرند.
زبان های برنامه نویسی مجاز در این مسابقه ؛python, java, c, c اعلام شده و علاقمندان می توانند در قالب تیم های دو نفره در این مسابقات شرکت کنند.
دومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ متشکل از دو مسابقه آموزشی، دو مسابقه تمرینی و یک مسابقه مقدماتی جهت انتخاب افراد برتر برای مسابقه نهایی ست که در مهرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می شود. 
برگزاری مسابقه نهایی در روزهای 20 و 21 آبان به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.
دریافت اطلاعات بیشتر درباره جزییات رقابتهای کدکاپ از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.codecup.ir امکان پذیر است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل