نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عنوان دستگاه برتر در سال ۱۴۰۱

در جشنواره استانی شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی معرفی شد.

به گزارش سینا پرس فارس، در بیست و ششمین دوره از جشنواره شهید رجایی استان فارس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این جشنواره، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛ یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان که در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند، گرامی داشت و گفت: دولت توجه ویژه‌ای به جوانان و مشارکت آنان در اکثر امور دارد؛ برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به میدان آمده‌ایم تا در راستای ارتقای بهره‌وری، توسعه اقتصادی استان و رفع مشکلات و معضلات مردم گام برداریم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی جشنواره شهید رجایی هشت ماه به طول انجامیده ‌است، تصریح کرد: اعلام نتایج و معرفی افراد و دستگاه‌ها، به معنی لحاظ تمام جوانب و خدمات تمام دستگاه‌ها نیست؛ بلکه تصمیمات بر اساس مستندات ارائه شده از سوی دستگاه‌ها اتخاذ شده است.

وی ضمن قدردانی از تمام دستگاه های اجرایی استان، اذعان داشت: در سال گذشته، فراز و نشیب‌های متعددی بر استان فارس گذشته است که تلاش، همت، پشتکار، فداکاری و حسن‌نیت باعث شده استان در بسیاری از امور در مسیر خوبی قرار گیرد.

استاندار فارس در انتها، دولت سیزدهم را، دولت کار و مردم عنوان و تصریح کرد: خدمت به مردم و کسب رضایت ایشان، منجر به کسب رضایت خداوند متعال می‌شود، لذا به حرکت ادامه دهید، سرعت خدمت‌رسانی را بیشتر کنید، قطعا همه رفتار و افعال ما برای استفاده حداکثری از فرصت خدمتگزاری به مردم است.

گفتنی است؛ کانون فارس پیش از این نیز در دو سال متوالی، عنوان برترین اداره کل فرهنگی و آموزشی استان در جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داده است.

خروج از نسخه موبایل