بررسی مواد زیست‌سازگار و مهندسی متالورژی در دانشگاه امیرکبیر

دکتر داوود حق‌شناس، دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی با اشاره به برگزاری این همایش در مهرماه، گفت: به دبیرخانه این همایش حدود 120 مقاله ارسال شده است که از این تعداد 40 مقاله به صورت شفاهی و 40 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این همایش تعداد 24 دانشجو از دانشگاه‌های کشور عراق نیز حضور دارند که مقالات برخی از آن‌ها ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی خاطرنشان کرد: محورهای همایش در مهندسی متالورژی شامل موضوعات خواص مکانیکی مواد، ریخته‌گری، مهندسی سطح، شکل‌دهی مواد، متالورژی استخراجی، جوشکاری، خوردگی، مدیریت تولید مواد، الکتروشیمی، متالورژی پودر، شبیه‌سازی، مدل‌سازی فرایند و بررسی‌های غیر مخرب می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش مواد نیز در زمینه‌های بهینه‌سازی فرایند و در  مهندسی مواد: سرامیک، مواد پلیمری، کامپوزیت، بیومواد، مواد پیشرفته و مواد هوشمند، مواد سبز (زیست‌سازگار)، انرژی‌های نو، فیزیک حالت جامد، خواص الکتریکی و مغناطیسی مواد، سنتز مواد بازیافت و فرایندهای ساخت و تولید مواد بحث و تبادل نظر خواهد شد.

به گزارش ایسنا دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاهی با 30 غرفه از دستاوردهای شرکت‌های مرتبط با حوزه مواد و متالورژی نیز برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا