اپل واچ همچنان در بازار پیشتاز است

اپل واچ که کمی هم دیر به این بازار قدم گذاشته، توانسته رتبه اول را در این بازار به دست آورد. در واقع بر اساس آخرین آمار ارایه شده توسط Kantal Worldpanel، اپل واچ همچنان در صدر جدول فروش ایستاده است.

در آخرین ارقام منتشر شده که مربوط به سه ماهه منتهی به ماه ژوییه است، Kantar به این آمار دست یافته که نشان می دهد اپل واچ 33.5% سهم بازار اسمارت واچ آمریکا و 31.8% این بازار را در اروپا به خود اختصاص داده است.

بنا بر اظهارات Lauren Guenveur، مدیر بخش دیدگاه مصرف کننده در Kantar Worldpanel:

در سه ماهه منتهی به ژوییه 2016، معادل 47% فروش بازار پوشیدنی های آمریکا مربوط به اسمارت فون ها بوده که در مقابل دستبندهای سلامتی معمول قرار می گیرد. در این بین نیز اپل همچنان پیشتاز است.

بهرحال، علیرغم آمار چشمگیر ارایه شده، باید گفت که اوضاع خیلی هم خوب نیست. Kantar اعلام کرده که در آمریکا فقط 15.2% از مصرف کنندگان دارای یک اسمارت واچ یا دستبند سلامتی هستند، در حالیکه در اروپا این عدد فقط 8.1% است. بنابراین در واقعیت اپل پیشتاز بازار اسمارت واچ هاست، بازاری که به وسعت بازار پی سی یا اسمارت فون نیست.

اپل هنوز آمار دقیقی در خصوص فروش اپل واچ اعلام نکرده است.

تابناک نوشت: این کمپانی پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل بهره برداری رقبا آمار فروش خود را اعلام نخواهد کرد. پس در حال حاضر باید به آمار و ارقام اعلام شده توسط شرکت های سوم شخص بسنده کنیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا