نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با SIMPRO از سیم کارت های متعدد بر روی یک گوشی هوشمند استفاده کنید

SIMpro به شما اجازه می دهد از سیم کارت های متعدد بر روی یک گوشی یا تبلت استفاده کنید. در ویدئو زیر می بینید که چگونه می توان از این راه آسان برای استفاده سیم کارت های متعدد بر روی یک دستگاه استفاده کنید.
در واقع SIMpro دستگاهی است که شما را از حمل دو گوشی یا تعویض سیم کارت ها بی نیاز خواهد ساخت و آینده تکنولوژی محسوب می شود. این دستگاه شامل یک آداپتور دو سیم کارته با اتصالات داده است که می تواند دو شماره را از طریق برنامه iOS منحصربفرد به شیوه ای مدرن و شیک مدیریت کند. حتی می توانید از بلوتوث آن برای اتصال با iPod یا iPad و تبدیل آن به یک گوشی هوشمند استفاده کنید. این دستگاه تنها به اندازه یک کارت اعتباری است و بسیار قابل حمل و راحت می باشد و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید.
به گزارش بینهایت،با SIMpro می توانید در هر جایی و هر زمانی به شبکه متصل شوید. تنها کافی است سیم کارت خود را در آن قرار دهید و از طریق بلوتوث آن را به دستگاه خود متصل کنید تا بتوانید به طور همزمان از دو شماره استفاده کنید. هیچ فرد دیگری نمی تواند به شبکه شما دسترسی پیدا کند. این دستگاه همچنین قادر به ثبت تماس های تلفنی است و به همین دلیل می توانید از تماس های تلفنی خود آگاه شوید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل