نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آمار تکان دهنده از امدادهای مربوط به افراد چاق

بر اساس آمارهای انتشار یافته از سال گذشته میلادی، بیش از 944 نفر از افراد چاق به دلیل اضافه وزن در منزل های خود گیر کرده و برای خروج نیازمند کمک های آتش نشان ها شده اند. این آمار در واقع نشان دهنده تعداد بسیار زیاد درخواست های انجام شده توسط افراد به چاق به آتش نشانی ها برای کمک به خروج آنها از خانه بوده است.

اعداد و ارقام منتشر شده از این نوع نجات که به نجات چاقی مشهور گشته است در واقع نشان دهنده این است که تعداد دفعات انجام این عمل از زمان تشکیل دسته بندی های مربوط به آن در سال 2012 به میزان سه برابر افزایش داشته است.

اعداد و ارقام منتشر شده از این نوع نجات که به نجات چاقی مشهور گشته است در واقع نشان دهنده این است که تعداد دفعات انجام این عمل از زمان تشکیل دسته بندی های مربوط به آن در سال 2012 به میزان سه برابر افزایش داشته است. این نوع از نجات معمولا در شرایطی انجام می شود که افراد چاق در وان حمام خود و یا مبلی که به دلیل اضافه وزن آنها شکسته است گیر کرده اند. بر اساس آمارها، خدمات آتش نشانی و نجات ایالت ساوت ولز با انجام 77 نجات از این دسته در بین سال های 2015 تا 2016 میلادی در صدر جدول نجات چاقی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که این نوع از نجات تنها به افراد زنده محدود نمی شود و گاهی اتش نشان ها مجبور هستند تا بدن بی جان افراد چاق را از خانه ها بیرون بکشند. کریس جونز از خدمات آتش نشانی ایلات یاد شده درباره کاری که باید انجام بدهند گفت: «ما گاهی مجبوریم که درها را بیرون بیاوریم، لوازم خانه را جا به جا کنیم وحتی ممکن است سیستم های پشتیبانی ویژه ای را برای اطمینان از این که همه چیز در خانه از لحاظ ساختاری پابرجاست قرار دهیم.»

منبع: gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل