نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بهره برداری از توسعه ظرفيت پست برق 230 كيلوولت كازرون

همزمان با هفته دولت، طرح افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت كازرون و پست مدولار كازرون 4 طی مراسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، فرشاد فرامرزی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس در این مراسم، اجرای این طرح را زمینه ساز تامین برق پایدار و مطمین در شهرستان کازرون و مناطق همجوار دانست.

فرامرزی اضافه کرد: توسعه ظرفيت پست 230 كيلوولت كازرون با 720 میلیارد ریال سرمایه گذاری که از سال گذشته آغاز شده بود، به مرحله بهره برداری رسید.

به گفته وی، برای احداث این طرح یک دستگاه ترانسفورماتور 160 مگاولت و 8 دستگاه کلید سکسیونر به کار گرفته شده است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس رکورد یکساله در اجرای این طرح و خط انتقال آن را شاخصی قابل توجه دانست و افزود: ما وظیفه توسعه شبکه انتقال را به عهده داریم، نگهداشت این شبکه به رغم هزینه هایی که دارد در دستور کار است و از همه ظرفیت های قانونی برای تامین و انتقال برق استفاده می شود.

فرامرزی همچنین ، هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت و تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار در عرصه کار و تلاش جهادی توصیف کرد و گفت : در این هفته شاهد بهره برداری از 13 طرح تامین و انتقال برق در استان فارس با سرمایه گذاری 10 هزار و 167 میلیارد ریال و همچنین هفت طرح در استان بوشهر و جنوب کشور با سرمایه گذاری 3 هزار و 220 میلیارد ریال خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل