نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بهره‌برداری از پروژه های هفته دولت با اعتبار بیش از 8 هزار میلیارد تومان در شهرستان کوار

سینا

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس، شهرستان کوار را شصت و پنجمین مقصد سفر استاندار و مدیران استانی اعلام و آن را دومین شهر استان فارس در میزان اعتبارات پروژه‌های در دست بهره برداری در هفته دولت سال جاری دانست.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امیرحسین جمشیدی مدیر کل دفتر فنی استانداری و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان فارس گفت: استاندار فارس به مناسبت هفته دولت و به منظور بهره برداری از تعدادی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان کوار به این منطقه سفر می کند و همچنین باهدف بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان در جلسه شورای اداری نیز شرکت خواهند کرد.

به گفته جمشیدی اعتبار هزینه شده جهت پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه عمرانی و اقتصادی این شهرستان به مناسبت هفته دولت و همچنین سفر ریاست جمهوری بیش از ۸ هزار میلیارد تومان بوده که از نظر میزان اعتبار در میان شهرستان‌های استان در رتبه دوم قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری افزود: از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر می‌توان به افتتاح چند واحد آموزشی یک واحد تولیدی بهسازی معابر روستاهای شهرستان و همچنین ۳ زمین چمن فوتبال مصنوعی اشاره کرد.
همچنین فاز جدید کارخانه فولاد پاسارگاد همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل