ساخت دستگاه آموزشی برای تسهیل روند شبیه سازی

به گزارش واحد علوم و تحقیقات، مجموعه دستگاه های آموزنده مکازما برای انتقال مفاهیم ابزار دقیق اتوماسیون صنعتی، PLC و سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک طراحی و ساخته شده است.
به گفته این محققان، انواع سنسورهای عملکرد پنوماتیکی و الکتریکی به همراه انواع کنترل کننده های صنعتی از قبیلPLC و کارت ارتباط داده در این آموزنده ها بکار گرفته شده است.
علاوه بر این تجهیزات امکان آموزش شبکه صنعتی و مانیتورنیگ صنعتی با استفاده از HMI و دیگر تجهیزات حوزه اتوماسیون نیز فراهم است. 
براساس این گزارش، 'مکازما' دارای کاربرد و ویژگی هایی چون طراحی تمامی تجهیزات آموزشی آزمایشگاهی شرکت بر اساس سرفصل های مصوب جدید وزارت علوم، برگزاری دوره های آموزشی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، امکان طراحی و ساخت سفارشی، طراحی ماژول، قابلیت کنترل و مانیتورینگ از طریق کامپیوتر، توانایی تجهیز دانشگاه ها و مراکز آموزشی وهمچنین تولید تجهیزات خاص در حوزه مهندسی برق برای مراکز تحقیقاتی پژوهشکده ها و ارائه کیفیت ساخت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده است.
تیم تحقیقاتی طراح و سازنده دستگاه آموزشی مکازما متشکل از الهه محمدی، علی جلالوند، ناصر بخشیانی، حسین پور و صیاد از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا