رقابت دانشجویان در المپیاد علمی-تخصصی مهندسی صنایع

 مهدی علی‌زاده دبیر المپیاد مهندسی صنایع در این باره گفت: المپیاد مهندسی صنایع در آبان ماه سال جاری با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های دنیا و کشور در حوزه‌های تحقیق در عملیات، کنترل کیفیت آماری و اقتصاد مهندسی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقاء روحیه کارآفرینی در دانشجویان و سنجش دانش مهندسی آنها در فضای کلاسیک دانشجویی به منظور ارزیابی قابلیت‌های دانشجویان مهندسی صنایع در ارائه ایده‌های سود محور به یک کسب و کار فعال و موفق، ارزیابی توانمندی آنها به منظور پیاده‌سازی ابزارها و تکنیک‌های بهبود مستمر در سازمان‌ها و همچنین مدل‌سازی سیستم‌های تولیدی و استفاده از ابزارهای مختلف تصمیم‌گیری در حل مسائل روز دنیا و صنعت کشور ذکر کرد.

به گزارش ایسنا،وی خاطرنشان کرد: المپیاد مهندسی صنایع فرصتی مناسب برای دانشجویان مهندسی صنایع است تا بتوانند در حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ و کارآفرینان سطح کشور توانمندی‌های خود را عرضه کنند.

به گفته دبیر المپیاد مهندسی صنایع، این المپیاد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 آبان ماه جاری در حوزه‌های تحقیق در عملیات، کنترل کیفیت آماری و اقتصاد مهندسی برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا