تعاملات بین رشته ای دانشجویان کشوردر حوزه علوم شناختی گسترش می یابد

به گزارش معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، نخستین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی وهمکاری دانشگاه ایران، شهید بهشتی، مرکز پژوهش های بنیادین، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و پژوهشکده علوم شناختی در حال برگزاری است.
رضا پناهی افزود: این مدرسه تابستانی با حضور55 دانشجوی رشته های مختلف ازسرتاسر کشور برگزار شده و دانشجویان در این مدرسه به مدت یک هفته در حوزه علوم اعصاب شناختی آموزش می‎بینند، در واقع در این برنامه علاوه بر شکل گیری همکاری های بین رشته ای، دانشجویان رشته های مختلف موضوعات یکسانی را در کنار یکدیگر بررسی می کنند.
وی بیان کرد: دانشجویان در این مدرسه تابستانی به چندین گروه تقسیم می‎شوند تا هر گروه پژوهشی بین رشته ای را انجام داده و در نهایت از پژوهش برگزیده روز اختتامیه این مدرسه تقدیر شود.
پناهی افزود: در کنار تمام کارگاه ها،نشستی با عنوان 'هنر و علوم شناختی' با حضور اساتید علوم شناختی و شاعران معاصر برگزار و ارتباط ادبیات و علوم شناختی بررسی می شود.
وی بیان کرد: نخستین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی از 23 تا 28 شهریورماه سال جاری در پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا