برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری های تولید صنعتی در شیکاگو

شهر شیکاگو میزبان یکی از مهمترین رویدادهای حوزه فناوری های تولید صنعتی در جهان بوده و از روز دو شنبه  گذشته بیش از 2 هزار شرکت مختلف از سراسر دنیا در قالب 114 هزار و 147 مورد ثبت شده، در حال معرفی جدید ترین فناوری های دنیا در حوزه تولید صنعتی هستند.

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به خودروی الکتریکی هیبریدی جدید اشاره کرد که به کمک چاپگر های سه بعدی ساخته و تولید شده است. در این نمایشگاه همچنین سیستم های کنترل ترکیبات مواد، فناوری های نوین طراحی خودروهای الکترونیکی، روبات های صنعتی با قابلیت های فراوان و ظرافت زیاد ارائه شده است.

 بر اساس برنامه ریزی های انجام شده،  نمایشگاه بین المللی فناوری های تولید صنعتی به مدت پنج روز ادامه داشته و فردا به کار خود خاتمه خواهد داد. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز نمایش های مک کورمیک شهر شیکاگو است. از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به خودروی الکتریکی هیبریدی جدید اشاره کرد که به کمک چاپگر های سه بعدی ساخته و تولید شده است. در این نمایشگاه همچنین سیستم های کنترل ترکیبات مواد، فناوری های نوین طراحی خودروهای الکترونیکی، روبات های صنعتی با قابلیت های فراوان و ظرافت زیاد ارائه شده است. یکی از شرکت های ارائه کننده بازوهای روباتیک برای نشان دادن میزان دقت و ظرافت این بازوهای صنعتی، در نمایشگاه به کمک بازوی بزرگ صنعتی که معمولا در خط تولید خودرو به کار می رود؛ اقدام به تهیه و ارائه فنجان های قهوه به میهمانان می کند.

در این نمایشگاه همچنین فناوری های ساخت ترکیبات به کار رفته در خودروهای فورمول یک معرفی شده و همچنین بازدید کنندگان می توانند انواع فناوری های روباتیک مورد استفاده در کارخانه های خودرو سازی را مشاهده کنند. برای درک بهتر این موضوع، در برخی از غرفه ها ، بازوهای روباتیک اقدام به فعالیت و ساخت بخش هایی از شاسی خودرو کرده یا برای نشان دادن میزان قدرت این بازوها، خودروهای مختلف به کمک آن ها جا به جا می شوند. در این گزارش تصویری، شاهد گوشه هایی از این نمایشگاه هستیم.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا