نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مسابقه نقاشی و داستان‌نویسی با موضوع نجوم و فضا برگزار می‌شود

مریم فخیمی، دبیر برگزاری برنامه های هفته جهانی فضا در تبریز به ایسنا گفت:  رقابت "رویای کهکشانی من" با هدف آشنایی مردم با اهمیت نجوم و فضا، نقش یافته‌های این حوزه در بهبود زندگی بشر و زیبایی‌های چشم نواز آسمان شب برگزار می‌شود.

وی در توضیح بخش‌های متنوع این رقابت گفت: این مسابقه در سه بخش داستان، نقاشی کودک و نوجوان و نقاشی بزرگسالان برگزار خواهد شد. بخش داستان‌نویسی فاقد محدودیت سنی است و متون باید در قالب فایلword  و فونت ۱۲ Nazanin  با حداقل 300 لغت تنظیم شود. بخش نقاشی ویژه دو گروه سنی شش تا 14 سال و 15 تا 25 سال است که تمام آثار با هر تکنیک و ابزاری پذیرفته خواهد شد.

وی افزود: نقاشی‌های الکترونیکی نیز در این مسابقه داوری خواهند شد.

فخیمی، آخرین مهلت ارسال آثار را هشتم مهرماه 95 اعلام و تاکید کرد: انجمن نجوم آیاز از دریافت آثار ارسال‌ شده بعد از موعد مقرر معذور است.

علاقمندان داستان‌های خود را به همراه مشخصات کامل شامل اسم، سن، تحصیلات، نشانی و شماره تماس ضمیمه اثر  کرده و به نشانی تبریز، خیابان امام، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه همکف، پلاک ۱۸، مرکز عرضه تجهیزات نجومی آذر استار (کدپستی: ۵۱۳۶۹۱۵۱۹۱ ) ارسال کنند. نقاشی‌های الکترونیکی نیز از طریق نشانی الکترونیکی Ayazastro@gmail.com قابل دریافت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به تارنمای انجمن نجوم آیاز به نشانی Ayazastro.com  مراجعه کنید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل