نسل چهارم ریو در راه است

این شرکت اخیرا نخستین تصاویر رایانه‌ای ریو جدید خود را منتشر کرده و می‌توان آن را رقیبی جدی برای نسخه‌های جدید خودروهایی همچون فورد فیستا یا فولکس واگن پولو دانست.

محصول جدید کیا نسل چهارم ریو محسوب می‌شود که این شرکت کره‌ای در آستانه شروع به کار نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرده است. فروش مینی ریو در بریتانیا از اوایل سال 2017 آغاز می‌شود، حال آنکه مدل فرمان در سمت چپ آن که در بسیاری از کشورها رایج است، تابستان امسال کلید می‌خورد.

زمانی اهمیت محصول جدید کیا برای مدیران این شرکت و بازارهای جهانی بیشتر به چشم می‌آید که متوجه می‌شویم این خودرو، پرفروش‌ترین محصول کیا بوده است. این شرکت، سال 2015 بیش از 473 هزار ریو در سراسر جهان به فروش رساند. پس چندان جای تعجب ندارد که نسخه چهارم این محصول پرفروش تا این حد سر و صدا به پا کرده باشد.

نسل جدید ریو به عنوان یک خودروی جهانی شناخته می‌شود که مفاهیمی از طراحی کره‌ای، آلمانی و البته آمریکایی (کالیفرنیا) در آن به چشم می‌خورد. ابتکارعمل مدیران کیا با این هدف صورت گرفته که آن را بیش از نسخه‌های قبلی به خودروی جهانی و مورد نظر خریداران در سراسر دنیا تبدیل کنند.

هنوز جزئیات زیادی درباره ساختار فنی و ایمنی این خودرو منتشر نشده، اما قطعا باید منتظر یک محصول جذاب، کم‌نقص و با شتاب قابل توجه بود. کیا اعلام کرده، ایمنی در این خودرو مهم‌ترین ویژگی آن محسوب می‌شود. همچنین از پیشرفته‌ترین نسل فناوری‌های ارتباطاتی در آن بهره گرفته شده است. از آن گذشته خیال راننده و سرنشینان از پایداری خودرو در سرعت‌های بالا کاملا راحت است چون کیا در این باره هم قول‌های جدی داده است.

تا این جای کار همه چیز جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و تنها باید منتظر گذشت زمان بود تا در ماه‌های آینده و همزمان با ساخته شدن این خودرو، شاهد عملیاتی شدن تمام این قول‌ها باشیم. از الان همه چشم‌ها به نمایشگاه خودروی پاریس به عنوان یکی از سه نمایشگاه بزرگ خودروی دنیا (در کنار نمایشگاه‌های دیترویت و فرانکفورت) معطوف شده است. این نمایشگاه امسال از 10 تا 25 مهر برگزار می‌شود. در نمایشگاه خودروی پاریس که همه ساله ده‌ها هزار بازدیدکننده را راهی پایتخت فرانسه می‌کند تازه‌ترین محصولات صنعت خودروسازی دنیا به نمایش گذاشته می‌شود و جالب این که بسیاری از خودروسازان سرشناس دنیا این آوردگاه را برای نخستین رونمایی از نوآوری هایشان انتخاب می‌کنند. کیا نیز همین استراتژی را در پاریس دنبال می‌کند و قصد دارد، نسل چهارم ریو را در کنار برج ایفل به دنیا معرفی کند.

 

 

منبع:جام جم

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا