نمایشگاه خودروی پاریس در راه است

نمایشگاه امسال خودروی پاریس (2016) درحالی از اول اکتبر تا 16 این ماه در پاریس به روی علاقمندان باز می شود که پیش بینی می شود نسل جدیدی از خودروهای برقی و دوگانه سوز به عنوان برترین نوآوریها در صنعت خودروسازی به نمایش گذاشته شود.

این نمایشگاه همواره از اعتبار زیادی در نزد خودروسازان مطرح دنیا برخوردار بوده است به طوریکه بسیاری از آنها نمایشگاه پاریس را برای رونمایی ویژه از محصولات جدیدشان انتخاب می کنند.

امسال فراری برنامه های زیادی برای این نمایشگاه تدارک دیده است زیرا برگزاری آن با هفتادمین سالگرد آغاز به کار این برند قدیمی و معتبر همزمان شده است.

در نمایشگاه امسال خودروی پاریس (2016) نسل جدیدی از خودروهای برقی و دوگانه سوز به عنوان برترین نوآوریها در صنعت خودروسازی به نمایش گذاشته می شود

همچنین لندرور هم از پنجمین نسل خودروی معروف خود یعنی «دیسکاوری» رونمایی می کند. این خودروی جدید ظرفیت حمل 7 نفر را داشته و به پیشرفته ترین فناوریهای مربوط به ایمنی راننده و سرنشینان مجهز است.

مرسدس بنز هم از برنامه های گسترده خود برای برقی کردن مدلهای جدیدش خبر داده و این نمایشگاه را محلی مناسب برای آگاه ساختن دنیا از این تحولات دیدنی برگزیده است. البته این نگرش دیدنی است که از سوی سایر خودروسازان مطرح آلمانی نظیر بی ام و نیز دنبال می شود. این شرکت برای امسال یک پرچم دار ویژه هایبریدی به نام X5 xDrive40e دارد.

اما مگر می شود درباره آوردگاه بزرگی همچون نمایشگاه خودروی پاریس صحبت کرد و اشاره ای به پورشه نکرد.

این خودروساز در نمایشگاه امسال پاریس نسل دوم پانامرا را به دنیا ارایه می کند. این خودروی لوکس بر پایه پلت فورم MSB ساخته شده و در مدلهای مختلف 4S، 4S دیزل، توربو و هایبرید برقی 4S ارایه می شود.

همچنین خودروساز معروف فرانسه یعنی پژو هم برای نمایشگاه پاریس 2016 خوابهای طلایی دیده  است. این خودروساز از شاسی بلند جدیدش یعنی 5008 رونمایی می کند که در واقع نسخه بزرگت 3008 محسوب می شود. مهمترین ویژگی این خودروی جدید ظرفیت 7 نفره آن و همچنین هدایت هوشمند است.

سایر برندهای مطرح خودروسازی نیز برای این نمایشگاه تدارک وسیع دیده اند که باید تا روز افتتحایه منتظر ماند و شاهد هنرنمایی دیدنی آنها بود.

منبع:  gtspirit

مترجم:مهدی پیرگزی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا