تصفیه هوا با پنکه بدون پره

به گزارش مهر، تاکنون دستگاه های بسیاری مانند تصفیه آب یا هوا ساخته و عرضه شده اند اما به دلیل نقص های فنی یا سر و صدای بسیار با استقبال مخاطبان مواجه نشده اند اما اکنون پنکه جدید (Pure Cool (AM۱۱ نه تنها به تصفیه هوا می پردازد بلکه ویروس ها و باکتری های موجود در فضا را نیز از بین می برد بدون اینکه کوچکترین صدایی ایجاد کند.

Dyson

ذرات بسیار ریزی در هوای اطراف ما وجود دارند که به دلیل اندازه بسیار ریز و کوچک آنها قادر به دیدن شان نیستیم، ذراتی مانند ویروس ها، باکتری ها، گرد و خاک و … اما با کمک این دستگاه می توان به تصفیه چنین ذراتی پرداخت.

تاکنون دستگاه های دیگری نیز بدین شکل ساخته شده اند که از میان آنها می توان به دستگاه  Dyson اشاره کرد اما تفاوت عمده دستگاه تصفیه جدید با دستگاه های قدیمی را می توان در سیستم  HEPA دانست که در زیر این دستگاه قرار گرفته و به تصفیه هوا بدون سر و صدا می پردازد.

بنا به گزارشات منتشر شده، این دستگاه می تواند تا ۹۹.۹۵ درصد از هر گونه ذرات معلق در هوا را از بین ببرد. کاربران می توانند روزانه به مدت ۱۲ ساعت از این دستگاه تصفیه استفاده کنند اما پس از یک سال بایستی دستگاه فیلتر هوای آن تعویض شود.

 

 
 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا