دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران برگزار می شود

به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درخصوص این دوره از مسابقات گفت: دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ با حضور بیش از 34 تیم از 14 کشور از روز سه شنبه 18 فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.

وی افزود:بخش دانش آموزی این دوره از مسابقات از روز سه شنبه 18 فروردین ماه آغاز و همچنین از روز چهارشنبه تمامی لیگ ها به طور رسمی کار خود را آغاز می کنند.

موسی خانی اظهار کرد:با وجود اینکه دهمین دوره مسابقات روبوکاپ با مسابقات آزاد آلمان هم زمان شده، شاهد حضور تیم های پرقدرت و باکیفیتی از مدارس و دانشگاه های خوب هستیم.

وی به ارزیابی روبوکاپ در بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و افزود: این مسابقات با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود و بعد از یک دوره تلاش روبوکاپ نیز در بنیاد ملی نخبگان ارزیابی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با بیان اینکه این مسابقات باکیفیت ترین و معتبرترین مسابقات هوش در غرب آسیا است، گفت: امیدواریم برگزاری چنین مسابقاتی بتواند باعث ایجاد امید و نشاط در جوانان شود و بتوانیم دستاوردهای خوبی را برای اقتصاد بدون نفت و همچنین توسعه و گسترش دانش روبوکاپ داشته باشیم.

موسی خانی گفت:سمپوزیم بین المللی روبوکاپ و هوش مصنوعی یکشنبه 23 فروردین ماه به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا