بخشی از موفقیت‌های نظام حاصل فعالیت‌های جهاددانشگاهی است

رییس دانشگاه شیراز با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال و… گفت: بدون تردید بخشی از دستاورها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته حاصل فعالیت‌های جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور بوده است.

دکتر محمد مؤذنی رییس دانشگاه شیراز در پاسخ به اینکه تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت:جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال (به‌ویژه در زمینه توسعه مشاغل خانگی)، انتشارات، افکارسنجی و خبرگزاری خدمات ارزنده و شایان توجهی داشته است.

وی افزود: بدون تردید بخشی از دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته حاصل فعالیت‌های جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور بوده است.

دکتر مؤذنی گفت: مهم‌ترین کار برای استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای جهاددانشگاهی به‌ویژه در حوزه پژوهش کاربردی‌تر شدن پژوهش‌ها در این نهاد از یک طرف و استفاده هر چه بیشتر مدیران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی از این دستاوردها از سوی دیگر است.

رییس دانشگاه شیراز افزود:‌ به‌کارگیری جوانان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در مجموعه‌های پژوهشی جهاددانشگاهی اعم از پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مراکز، موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های تحقیقاتی وابسته به جهاددانشگاهی بهترین روش برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جوانان است.

وی همچنین چنین اقدامی را زیباترین جلوه و نماد اعتماد جهاددانشگاهی به جوانان در توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در اقصی نقاط کشور دانست و بر ضرورت توجه به این موارد تأکید کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا