جهاد دانشگاهی از دانشگاه جدا نیست

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشگاه و جهاد دانشگاهی را جدا از هم نمی‌دانم و اولین مسئولیت اجرایی من در جهاد دانشگاهی بوده و به آن افتخار می‌کنم.

دکتر حسین رضوان در دیدار سرپرست و معاونان جهاد دانشگاهی همدان در آستانه سالروز تشکیل این نهاد انقلابی افزود: پیشنهاد می‌شود دانشگاه بوعلی و جهاد دانشگاهی همکاری نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند.

رضوان ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا در مرحله باز تعریف مسئولیت‌های خود و طی مراحل ارتقاء قرار دارد تا به جایگاه واقعی خود در کشور برسد که از جهاد دانشگاهی نیز درخواست می‌شود در این مسیر در کنار دانشگاه بوعلی باشد.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی را رقیب خود نمی‌دانیم چرا که کارهای زمین مانده بسیاری در کشور وجود داشته و زمینه فعالیت برای همه فراهم است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به احداث شهرک فرآوری سیر توسط این دانشگاه، مشارکت در بخشهای علمی و اجرایی این شهرک را به جهاد دانشگاهی پیشنهاد کرد.

رضوان همچنین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی، پیشنهاد داد: جهاد دانشگاهی در مباحث فرهنگی به جایگاه تعیین کننده قبلی خود بازگردد و بازوی فکری و اجرایی معاونت فرهنگی در دانشگاه باشد .

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در شناخت سلایق و خواسته‌های دانشجویان به دانشگاه‌های استان کمک کرده و رفتار دانشجویان در قبال اتفاقات مختلف را پیش‌بینی کند .

سرپرست جهاد دانشگاهی همدان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت‌های چهارگانه این نهاد در استان، نسبت به همکاری بیشتر با دانشگاه بوعلی سینا در زمینه‌های فرهنگی اظهار علاقه‌مندی کرد.

دکتر مهدی میرزاپور افزود: جهاد دانشگاهی با تکیه بر جوانان خوشفکر و با ایمان، در زمینه‌های مورد اشاره رهبری وارد شده و سعی کرده است منشاء اثرات خیر باشد.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا