نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جذب 2 هزار حامی جدید ایتام در فارس

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد: 2 هزار حامی جدید در هفته اول ماه محرم امسال در پویش محرم جذب شده و حمایت از 3348 فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند.

به گزارش سینا پرس فارس، یوسف علوی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس امروز ۳ مردادماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون در پویش محرم، 2 هزار حامی جدید حمایت از 3348 فرزند معنوی را به عهده گرفتند که در همین مدت کوتاه 40 میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است.

علوی افزود: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه های ثابت و سیار (بیش از 60 پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس در خصوص اجرای این طرح و میزان کمک های خیران استان گفت: در اجرای طرح اطعام حسینی تعداد 161 آشپزخانه توسط امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه های استان برپا شده است که از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد 188 هزار و 500 پرس غذای گرم و تعداد 2120 بسته سبد غذایی جمعاً به ارزش 180 میلیون ریال به همت خیران استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

بنابراین گزارش، «پویش محرم» بعد از پویش «عید نوروز» و پویش «به عشق علی» مربوط به عید غدیر، سومین پویشی است که به صورت سراسری در کشور ویژه جذب حامی کودکان ایتام و محسنین، اجرا می شود.

خروج از نسخه موبایل