گزارش تصویری از نمایشگاه داستان های علمی

نمایشگاه داستان های علمی با عنوان  exhibition science fiction به میزبانی شهر پکن و از تاریخ هشتم سپتامبر برابر با هجدهم شهریور ماه آغاز به کار کرده است.

ریاست این نمایشگاه که هفتاد و پنجمین نمایشگاه سالانه داستان های علمی محسوب می شود؛ بر عهده کریستال هوف  قرار دارد. در این مراسم هی ژی نویسنده داستان های علمی – تخیلی با موضوعات فضائی از کشور چین به عنوان نویسنده  برگزیده سال شناخته شده و جایزه خود را دریافت کرد.

 انجمن علم و فناوری چین به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه معرفی شده و در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور میهمانانی از سراسر دنیا برگزار شد، تعدادی از مشهورترین داستان های علمی – تخیلی مشهور در جهان ، بازسازی و روایت شد. محل برگزاری این نمایشگاه، دانشگاه بی هانگ در شهر پکن است.

بر اساس گزارش های رسمی اعلام شده در این رابطه، ریاست این نمایشگاه که هفتاد و پنجمین نمایشگاه سالانه داستان های علمی محسوب می شود؛ بر عهده کریستال هوف  قرار دارد. در این مراسم هی ژی نویسنده داستان های علمی – تخیلی با موضوعات فضائی از کشور چین به عنوان نویسنده  برگزیده سال شناخته شده و جایزه خود را دریافت کرد. وی همچنین در مراسم آغازین این نمایشگاه برای حاضرین به ایراد سخنرانی پرداخت.  از دیگر میهمانان ویژه این مراسم می توان به یانگ ژیا ئو سردبیر سابق  انجمن دنیای داستان های علمی تخیلی اشاره کرد. در حاشیه این مراسم، برگزیدگان سال های گذشته حاضر شده و به صورت نمادین از دست آن ها قالبگیری شد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا