نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها با هدف کمک به توسعه آن‌ها است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور گفت: بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آن‌ها است.

به گزارش سیناپرس؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی ۳۱ تیرماه در سفر به شهرکرد و در بازدید از مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به استان‌های دورتر از مرکز و دارای ظرفیت و استعدادهای بیشتر از ارکان برنامه‌ریزی و مدیریت دولت مردمی است، اظهار کرد: بازدید مسئولان معاونت علمی رئیس‌جمهوری از استان‌ها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آن‌ها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه چهارمحال وبختیاری با آنکه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده اما ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان بسیار خوب و پرانرژی در اختیار دارد و بازدید مختصری که از این پارک داشتیم، شاهد این موضوع است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: امروز برنامه بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگو با نخبگان استان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم به یک جمع‌بندی و مجموعه حمایتی برای کمک به توسعه زیست‌بوم نوآوری استان دست یابیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری گفت: معتقدیم که بسیاری از استان‌های کشور ظرفیت‌های طبیعی و استعدادی فراوانی دارند که کمتر به آنها توجه شده و یکی از ارکان اصلی معاونت علمی در این دوره توجه به این استان‌ها است تا شاهد شکوفایی این مجموعه‌ها باشیم.

خروج از نسخه موبایل