جهاددانشگاهی برنامه‌های خوبی برای حمایت از نخبگان دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی برنامه‌ریزی خوبی برای حمایت از نخبگان و هدایت آنها در جهت کمک به تشکل‌های دانش‌بنیان دارد.

دکتر کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت از دستاوردهای 43 ساله جهاد دانشگاهی بیان کرد: اگر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به‌عنوان الگو، مدنظر قرار دهیم، نگاه و توجه به جوانان و به‌ویژه جوانان نخبه و صاحب فکر ازجمله اهداف مهم برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همواره دشمنان و استکبار در توطئه‌هایشان نه‌فقط نسبت به ایران بلکه نسبت به جوامع دیگر دو هدف را مدنظر قرار می‌دهند تا حد امکان بتوانند با ایجاد جاذبه‌های آن‌چنانی جوانان خلاق، باسواد و نخبه را مجبور به مهاجرت و جذب کنند و از طریق بسته‌های فرهنگی مخرب و شبیخون فرهنگی که دارند جوانان را مورد هدف قرار دهند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی محور خوبی هستند و برنامه‌ریزی خوبی در جهت حمایت از نخبگان و هدایت آنها و به‌نوعی کمک به تشکل‌های دانش‌بنیان دارند.

دکتر سرمدی عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف سالی که تحت عنوان «رشد تولید و مهار تورم» مورد تأکید مقام معظم رهبری قرارگرفته است باید به نحوی حرکت کنیم که مردم این دستاوردها را احساس کنند و بر این اساس نقش جهاد دانشگاهی بسیار مهم و مؤثر است.

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی تأکید کرد: ان‌شاءالله در سایه مقررات جدید و حمایت‌های مجلس و دولت و دیده شدن اهداف این نهاد در برنامه هفتم توسعه بتوانیم فتح قله‌های پیشرفت توسط جهاد دانشگاهی را بیشتر شاهد باشیم.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا