نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کوله پشتی لباسشویی یک ماشین لباس‌شویی همراه

اینجاست که این کوله پشتی لباسشویی به کارمان می‌آید.

بعد از موفقیت در ارائه‌ی اسکروبا واشبگ، که به کوچک‌ترین لباسشویی دنیا مشهور شد، حالا گروه سازنده‌ی آن تصمیم گرفته‌اند که محصول دیگری را عرضه کنند. به‌جای اینکه یک ماشین لباسشویی در اندازه‌ی جیبی درست کنند، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که اندازه‌اش را بزرگ کرده و در یک کوله پشتی جا بدهند. با این کار می‌توان از آن در موارد مختلفی استفاده کرد. علاوه بر آن، امکانات اسکروبا واشبگ به‌شدت بهبود پیداکرده است، و حالا خیلی بهتر لباس می‌شوید.
این کوله پشتی را به‌راحتی می‌توان در طبیعت حمل کرد. به‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. اما واشبگ را می‌توانستیم در جیب خود جا بدهید. ایده‌ی قابل‌حمل بودن اینجا هم به‌کاررفته است. وقتی‌که ما در حال حرکت هستیم، علاوه بر اینکه نیاز به‌وسیله ای قابل‌حمل داریم، به‌جایی هم نیاز داریم که بتوانیم لباس‌ها در آن قرار دهیم. به همین دلیل استفاده‌ی دوگانه‌ی اسکروبا پک باعث می‌شود که این محصول بسیار کارا باشد، چون قبلاً مجبور بودیم از یک بخش نگه‌دارنده برای ماشین لباسشویی خود استفاده کنیم.

کوله پشتی لباسشویی دوستادر طبیعت گردان

این کوله کاملا ضدآب بوده و گردشگران، طبیعت گردان و تپه نوردان می‌توانند در تمام طول روز برای شستن لباس‌های خود از آن استفاده کنند. استفاده از آن بسیار آسان است. باید آن را با آب، مواد شوینده و لباس پرکنید. هوا را از کوله آن خارج کرده و برای سه دقیقه لباس‌ها را از بیرون به هم بمالید. بعد کوله را بازکنید، آب آن‌ها را بگیرید و در هوای آزاد پهنشان کنید.

به گزارش فردانما،دلیل شستن کامل لباس‌ها این است که داخل کوله تخته‌ی شستشوی نرمی قرار دارد. برآمدگی‌های زیادی داخل کوله وجود دارد که باعث به هم مالیده شدن لباس‌ها و شستن کامل آن‌ها می‌شوند. علاوه بر آن، نسبت به ماشین‌های معمولی از زمختی کمتری برخوردار هستند که همین خاصت باعث می‌شود که برای شستن لباس‌های حساس کاملاً مناسب باشند. مواد پولی‌اتر یوریتین استفاده‌شده در آن، در مجاورت آب آسیبی نمی‌بینند.
همه به گذاشتن کوله بر روی شانه‌های خود علاقه ندارند. بنابراین اسکروبا شکل تغییرپذیری دارد. می‌توان این محصول را به روش‌های مختلف حمل کرد. در ساخت آن از بالشتک‌های محافظ شانه استفاده‌شده تا بتوان در تمام طول روز به‌راحتی آن را روی شانه‌ها گذاشت.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل