هک ایمیل های شرکت VARIETY

اوایل بعد از ظهر شنبه تعداد زیادی از مردم در شبکه های اجتماعی گزارش دادند که ایمیل هایی ظاهرا از حساب ایمیلVariety برای آنها ارسال شده که به نظر می رسد توسط هکرها این کار انجام شده است.
اگر چه این سایت و حساب های شبکه های اجتماعی شرکت، که به طور معمول اخبار هالیوود را پوشش می دهد، به نظر می رسد مورد هک قرار نگرفته، اما اسکرین شات هایی که کاربران از ایمیل های دریافتی خود گرفتند نشان می دهد که پیام های غیر معمولی به نمایندگی از شرکت به آنها ارسال شد است.

حدود ساعت 2 بعد از ظهر Variety با انتشار بیانیه ای در توییتر به بررسی این موضوع پرداخت و اعلام کرد تیم ما در حال کار برای حل و فصل ارتباطات غیر مجاز ارسال شده از @variety است، لطفا این پیام ها را نادیده گرفته و یا حذف کنید. علاوه بر این پیامی بر روی سایت کمپانی منتشر شد:

به گزارش بینهایت،ممکن است یک یا چند ایمیل از Variety  با عنوان #Ourmine دریافت کرده باشید. Variety  این ایمیل ها را ارسال نکرده است لطفا از آنها چشم پوشی و حذف کنید. ما در حال بررسی این اتفاق هستیم و زمانی که مسئله حل شد به شما خبر می دهیم. تا به امروز، گروه OurMine  مسئول هک حساب رسانه های اجتماعی مدیران بزرگ تکنولوژی از جمله مارک زوکربرگ، حساب توییتر جک دورسی و اوان ویلیامز، سوندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل، جیمی ویلز از بنیانگذاران ویکیپدیا بوده است. به نظر می رسد اولین باری است که این گروه یک سایت بزرگ رسانه ای را هدف قرار داده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا