نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای داشتن لبخندی زیبا می باشد. این روش پزشکی در اکثر کشور ها با قیمت مناسبی انجام می شود.

ایمپلنت دندان شباهت زیادی به دندان طبیعی دارد. بسیاری از افرادی که به دلیل شکاف دندان ها خجالتی لبخند می زدند، بعد از ایمپلنت احساس راحتی بیشتری می کنند. علاوه بر زیبایی شناسی، کاشت دندان مدرن غذا خوردن و صحبت کردن را نیز آسان می کند.

وقتی صحبت از درمان دندانپزشکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه می شود، قطعا باید جهانی فکر کنید. ایمپلنت دندان در خارج از کشور راه حل مناسبی برای بسیاری از بیماران می باشد. کشور هایی مانند ترکیه و مجارستان دارای امکانات دندانپزشکی فوق العاده پیشرفته ای هستند.

ایمپلنت های دندانی گران هستند و اغلب فرد بیمار فقط به یک ایمپلنت نیاز ندارد. پس چگونه بهترین کشور را برای چنین درمانی پیدا کنیم؟ چه کسی بهترین کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. ما به همه این سؤالات پاسخ می دهیم و منتخبی از کشور هایی را که برای شما مناسب می باشند را معرفی می کنیم.

قیمت ایمپلنت دندان در ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت دندان در ایران می توانید از صفحه ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa/ ) دیدن فرمایید. 

ایمپلنت دندان در کشور ترکیه:

جای تعجب نیست که ترکیه مرتبا در فهرست بهترین کشور ها برای کاشت دندان قرار دارد. برخی از بهترین دندانپزشکان دنیا در کشور ترکیه مشغول به فعالیت می باشند و بیماران همیشه از امکانات مدرن و فناوری های پیشرفته ای شگفت زده می شوند.

اگر به دنبال یک ایمپلنت دندان تکی هستید، قیمت ها معمولا از حدود 30 میلیون تومان شروع می شود.  این امر ترکیه را به یکی از بهترین و ارزان ترین کشور ها برای کاشت دندان، تبدیل کرده است.

مزایای کاشت دندان در ترکیه:

از آنجایی که زیرساخت های پزشکی در این کشور بسیار توسعه یافته است، کلینیک های زیادی در ترکیه وجود دارد که بسیاری از آن ها چندین بار توسط سازمان های بین المللی تایید شده اند و معتبر می باشند. همچنین در بازار ترکیه رقابت زیادی وجود دارد. این برای شما به عنوان یک بیمار دوچندان خوب است، زیرا استاندارد ها بالا و قیمت ها مقرون به صرفه است.

مجارستان:

مجارستان به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای خدمات دندانپزشکی شناخته شده است و ایمپلنت دندان یکی از محبوب ترین درمان ها در آنجا است. بسیاری از بیماران سابق از تخصص دندانپزشکان معالج شگفت زده شده اند و این کشور را به عنوان بهترین کشور برای اعمال خدمات دندانپزشکی معرفی می کنند. هزینه یک ایمپلنت دندان در مجارستان حدود 50 میلیون تومان است که شامل هزینه های هتل ها، ترانسفر فرودگاهی و دارو می باشد.

کرواسی:

کرواسی با سواحل مشهور جهان در دریای آدریاتیک، مقصد مناسبی برای تعطیلات است. همچنین این کشور یکی از ارزان ‌ترین مکان‌ ها برای کاشت دندان است. شهر اسپلیت بهترین منطقه برای درمان می باشد و کلینیک های فوق پیشرفته ای دارد.

هزینه ایمپلنت دندان در کرواسی حدود 48 میلیون است و بسیاری از کلینیک ها خدمات درمانی بسیار گسترده ای را برای درمان های All-on4 یا All-on-6 ارائه می دهند. قیمت ها به طور قابل توجهی پایین تر از کشورهای دیگر است.

جمهوری چک:

همین امر در مورد جمهوری چک مانند سایر کشور های ذکر شده در بالا صدق می کند. در کشور چک مراقبت های پزشکی بسیار خوبی با قیمت های مناسب ارائه می شود. تعداد زیادی از متخصصان دندانپزشکی در پایتخت این کشور که شهر پراگ می باشد، مستقر می باشند و درمان های خود را در کلینیک های مجلل ارائه می دهند.

آلمان:

آلمان به دلیل کیفیت بالای درمان و استاندارد آموزش پزشکی در سراسر جهان شناخته شده است. کیفیت ایمپلنت های دندانی نیز در این کشور بسیار بالا است. ایمپلنت دندان در آلمان ممکن است از نظر قیمت ارزان نباشد، اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

لهستان:

این کشور یکی از بهترین کشور ها برای کاشت ایمپلنت دندان است که کمتر کسی آن را می شناسد. دندانپزشکان لهستانی جز بهترین ها در اروپا هستند و بسیاری از کلینیک ها به بیماران بین المللی خدمات ارائه می دهند.

چگونه کشور مناسب را برای ایمپلنت های دندانی خود انتخاب کنم؟

درمان دندان در خارج از کشور به طور فزاینده ای محبوب شده است زیرا بیماران از ترکیب بی نظیر درمان با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه استقبال می کنند. برنامه ریزی درمان و انتخاب مکان مناسب برای کاشت دندان به شرایط شما بستگی دارد.

ایمپلنت دندان چگونه کیفیت زندگی را بهبود می بخشد؟

از دست دادن دندان در اثر تصادف یا بیماری دردناک است و اعتماد به نفس و روان را تحت فشار قرار می دهد. مزایای ایمپلنت ذکر شده منجر به افزایش کیفیت زندگی بیمار می شود. آن ها معقول ترین روش برای درمان شکاف دندان می باشند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل