نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اهدای 1300 نسخه کتاب به آموزش و پرورش فامنین

سینا

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از اهدای بیش از 1305 نسخه کتاب و 1360 عنوان منابع غیر کتابی از سوی کتابخانه ملی ایران به آموزش و پرورش فامنین خبر داد.

میثاق گودرزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، توسعه دانش افزایی دانش آموزان و در مسیر تعاملات فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با نهادهای علمی و آموزشی استان همدان، بیش از 1305 نسخه کتاب و 1360 عنوان منابع غیر کتابی از سوی کتابخانه ملی ایران به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فامنین استان همدان برای تجهیز کتابخانه مدارس اهدا شد.

وی افزود: در سه ماه نخست سال جاری و در پی رایزنی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از طریق این مدیریت، تازه ترین انتشارات کشور به کتابخانه های عمومی و تخصصی شهری و روستایی مناطق تحت پوشش اهدا شده است.

گودرزی ادامه داد: اعمال این سیاست فرهنگی با اهدا کتاب به مناطق کم برخوردار در راستای اعتلای کمی و کیفی دانش و فرهنگ صورت گرفت تا در این مرحله، مجموعه تازه ترین انتشارات کشور شامل 1305 نسخه کتاب با موضوعات متنوع علمی، ادبی و آموزشی  و  1360 عنوان منابع غیر کتابی به کتابخانه مدارس شهرستان فامنین اهدا شد.

وی اضافه کرد: این روند در طول سال ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم منابع بیشتری به کتابخانه های مناطق روستایی و کم برخوردار اهدا شود.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

خروج از نسخه موبایل