نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بین‌المللی کردن فرآیندهای آموزش یک راهبرد بلندمدت و اثرگذار است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در رقابت با دانشگاه‌های دیگر و پشت سر گذاشتن موانع توانسته شعبه بین‌المللی راه‌اندازی کند و در این زمینه می‌تواند نقش الگو داشته باشد.

به گزارش سیناپرس؛ حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در بازدید از دانشگاه «سبطین»، شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا گفت:  نگاه به توسعه آموزش عالی و بین‌المللی کردن فرآیندهای آموزش در هر کشور به‌عنوان یک راهبرد بلندمدت و اثرگذار مطرح است.

وی با بیان اینکه اصل این کار ارزشمند است و می‌تواند به‌عنوان پایه‌ای برای کارهای بزرگ دیگر در نظام آمورش عالی جمهوری اسلامی ایران باشد افزود: اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در رقابت با دانشگاه‌های دیگر و پشت سر گذاشتن موانع توانسته شعبه بین‌المللی را در اینجا راه‌اندازی کند، یک موفقیت است و می‌تواند نقش الگو داشته باشد و به‌هرحال تثبیت این وضعیت جزو مأموریت شماست و قطعاً و ان‌شاءالله با برکت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، دکتر محمد شریعتی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه سبطین؛ دکتر مهدی شفیعی ثابت، معاون علمی دانشگاه سبطین و مهندس جواد رفیع، مدیرکل دفتر ریاست دانشگاه درباره روند برنامه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این شعبه توضیحاتی به حجت‌الاسلام رستمی ارائه دادند. 

خروج از نسخه موبایل