قلم حرفه ای جدید ۳DOODLER که قادر به چاپ چوب و فلز است

در این قلم از ذرات فلز واقعی و تراشه های چوب به عنوان جوهر پلاستیکی استفاده می شود و قادر به چاپ چوب هایی است که مانند دنیا واقعی به نظر می آیند و یا جوهرهایی از طلا و مس که دارای درخشش هستند.
از دیگر مواد جالب مورد استفاده در این قلم می توان به پلی کربنات اشاره کرد که نیاز به نقطه ذوب بالا، سرد شدن و انجماد سریع دارد و برای چاپ اشیا واقعی سه بعدی در هوا ایده آل است. همراه با این قلم یک جوهر نایلونی نیمه انعطاف پذیر و پارچه مانند به نام Flexy معرفی کرده که برای طرح هایی که نیاز به خمیدگی، انعطاف پذیری و پیچ و تاب دارند، مناسب است.
علاوه بر ویژگی های بالا، 3Doodler Pro به شما اجازه می دهد برخلاف مدل های قبلی کنترل بیشتری بر روی روند چاپ داشته باشید و دارای یک صفحه نمایش LCD و نمایشگر درجه حرارت، یک سوئیچ اسلاید، ساخت و ساز فیبر کربن، شماره گیری کنترل شده و تنظیمات سرعت متغیر است.
به گزارش بینهایت،برای استفاده از تمام ویژگی های این قلم باید 249 دلار پرداخت کرده، که در مقایسه با چاپگرهای دیگر زیاد نیست. البته این قلم فعلا در فروشگاه طراحی MoMA در دسترس است ولی به زودی در آمازون، Barnes & Noble و Macy's هم عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا