نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تصویرسازی هوش مصنوعی از پیری بازیکنان برتر فوتبال جهان

با همه گیر شدن تب استفاده از هوش مصنوعی، هر روز شاهد ایده های خلاقانه ای هستیم که هنرمندان در استفاده از برنامه های هوش مصنوعی برای خلق تصاویر باورنکردنی استفاده می کنند. پل پارسونز، روزنامه‌نگار علمی با استفاده از برنامه هوش مصنوعی Midjourney نشان داده است که ۲۰ بازیکن برتر فوتبال جهان در چند دهه آینده وقتی که پیر شدند چگونه به نظر خواهند رسید.

علاوه بر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تصاویر پیری نیمار، روبرت لواندوفسکی، آنخل دی ماریا و کریم بنزما نیز در میان آنها دیده می شود.

جیو جان مولور دیجیتال آرتیست ساکن امارات نیز تصاویری ساخته شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ستاره‌های فوتبال جهان بعد از ۲۰ سال چه شکلی می‌شوند. با این تفاوت که برخلاف تصاویر قبل که تنها چهره‌ی اسن بازیکنان را نشان می داد، این تصاویر پیری اسطوره های فوتبال را تمام قد و مکان های عمومی نشان می دهد.

برنامه هوش مصنوعی Midjourney یکی از ابزارهای رایگان برای تبدیل متن به عکس است که در دسترس عموم قرار دارد. ساخت آثار هنری با استفاده از هوش‌های مصنوعی و تبدیل متن به عکس با ابزارهای خودکار، یکی از داغ‌ترین جنبه‌های فناوری در ماه‌های اخیر بوده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل