نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فعالیت پلتفرم‌های خانگی محدود نمی‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به واگذاری مجوز سریال‌های نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: این مصوبه، اصلاً معنایش این نیست صداوسیما می‌خواهد دست و پای پلتفرم‌های نمایش‌خانگی را ببندد یا اجازه فعالیت ندهد؛ به هیچ وجه این طور نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه روز شنبه در واکنش به برخی خبرها در خصوص واگذاری اعطای مجوز سریال‌های نمایش خانگی به سازمان صدا و سیما اظهار داشت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تقویت پلتفرم‌ها و شبکه نمایش‌خانگی است. این جوّسازی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که این مصوبه هنوز بیرون نیامده که دوستان بخوانند ببینند به نفع‌شان است یا نفع‌شان نیست.

وی افزود: این جوّسازی‌ و فضاسازی یک نوع عوام‌زدگی است. هنوز برخی مصوبه را ندیده‌اند؛ این مصوبه ۶ بند دارد و در بند ششم سیاست‌ها و اصول نمایش‌خانگی مدون شده و ما میدان وسیعی را براساس این سیاست‌ها به پلتفرم‌ها خواهیم داد.

خسروپناه تاکید کرد: این مصوبه در راستای تسهیل‌گری است. البته از طرفی دیگر به طور مثال یک درصد و دو درصد پلتفرم‌ها در برخی از سریال‌ها تخلفی کرده باشند طبیعتاً آیین‌نامه تخلفات هم توسط مجلس شورای اسلامی مصوب خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل