نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ریش تراش های لیزری مادام العمر

اصلاح صورت می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد، مخصوصاً برای کسانی که پوست حساسی دارند. تیغ‌های ریش‌تراشی می‌توانند سوزش بعد از اصلاح ایجاد کنند، باعث بیماری رویش معکوس مو به درون پوست یا ایجاد بریدگی شوند و بعد از چند بار کارایی خود را ازدست‌داده و بی‌استفاده شده و به محل دفع زباله انداخته می‌شوند تا به دو میلیارد تیغی بپیوندند که سالانه در دنیا دور انداخته می‌شود.

سازنده‌ی این محصول جدید آن را ریش‌تراش لیزری اسکارپ نامیده و می‌خواهد شما با آن صورت خود را خیلی صاف، بدون ایجاد حساسیت و با لیزر بتراشید. نمونه‌ی اولیه، یک وسیله‌ی آلومینیومی شبیه ریش‌تراش است که از لیزر برای کوتاه کردن (نه سوزاندن) مو دقیقاً در محل رویش آن استفاده می‌کند تا اصلاح کاملی انجام شود.

این لیزر می‌تواند ۵۰۰۰۰ ساعت کار کند و برای کار نیاز به آب ندارد، استفاده از این محصول به نفع محیط‌زیست هم هست.

گروه سازنده‌ی “آینده  اصلاح” در تلاش است تا با راه انداختنکمپینی در سایت کیکستارتر بتواند برای ساخت این محصول سرمایه‌گذار پیدا کند. بااینکه هنوز ده روز دیگر تا پایان زمان کمپین باقی‌ مانده، بیش از بیست برابر میزان موردنیاز سرمایه جمع شده است.

البته ساختن چیزی که مدت‌ها عمر می‌کند ارزان نخواهد بود، و ریش‌تراش لیزری اسکارپ کیفیت اصلاحی فراتر از حد معمول را برای شما به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر کمترین هزینه برای این ریش‌تراش ۱۵۹ دلار است. (حدود ۱۰۵ پوند، ۲۲۵ دلار استرالیا، بر روی قیمت استرالیا ۲۰ دلار هم برای هزینه‌ی پستی آمده است) و قیمت خرده فروشی آن ۱۸۹ دلار است. (حدود ۱۲۵ پوند، ۳۰۰ دلار استرالیا)

به گزارش فردانما،پیش‌خرید این محصول را می‌توانید در صفحه‌ی کیکستارتر ریش‌تراش لیزری اسکارپ انجام دهید. درصورتی‌که همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش رود، پیش‌بینی می‌شود که این محصول تا مارس ۲۰۱۶ برای شما ارسال شود. البته با کمپین کیکستارتر شما نمی‌توانید روی چیزی به‌غیراز رؤیای یک اصلاح تمیز و مرتب حساب کنید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل