نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نگاهی به عملکرد یکی از پیشرفته ترین مراکز ژنتیک آسیا

یکی از پیشرفته ترین مراکز درمان ناباروری و لقاح مصنوعی در قاره آسیا، موسسه تحقیقاتی تولید مثل و ژنتیک در شهر چونگ چینگ واقع در جنوب غربی کشور چین محسوب می شود. این آزمایشگاه پیشرفته با دارا بودن تجهیزات و ادوات مبتنی بر فناوری روز، همواره از پیشگامان مطالعه و پژوهش در زمینه درمان ناباروری و لقاح مصنوعی محسوب می شود.

این آزمایشگاه پیشرفته با دارا بودن تجهیزات و ادوات مبتنی بر فناوری روز، همواره از پیشگامان مطالعه و پژوهش در زمینه درمان ناباروری و لقاح مصنوعی محسوب می شود.

 بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی چین، برای نخستین بار امکان بازدید و عکس برداری از این آزمایشگاه فراهم شده و گروهی از خبرنگاران توانستند از بخش های مختلف این مرکز مهم پژوهشی بازدید و تصویربرداری کنند. در گزارش تصویری ارائه شده در ذیل این خبر، بخش های مختلف آزمایشگاه لقاح مصنوعی و مطالعات ژنتیک در این مرکز دیده می شود. از جمله تجهیزات مهم موسسه تحقیقاتی تولید مثل و ژنتیک چونگ چینگ می توان به سیستم های incubator که قادر به پرورش نطفه  و ایجاد لقاح مصنوعی است اشاره کرد. در این مرکز همچنین فناوری های جدید مربوط به تزریق اسپرم به تخمک در محیط آزمایشگاه وجود دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه؛ آزمایشگاه ویژه ای نیز در این مرکز وجود دارد که به طور تخصصی به مطالعه و تحقیق در زمینه جنین و بیماری های جنین می پردازد.   

منبع: news.xinhua

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل