تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی نوآوران انرژی و محیط زیست

دکتر عوامی، دبیر دومین دوره مسابقات ملی نوآوران انرژی و محیط زیست روز چهارشنبه، 10 شهریورماه با بیان این‌که این مسابقه با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شده است، اظهار کرد: در اختتامیه این دوره در کنار اعلام برنده نهایی از میان دانش‌آموزان و دانشجویان جایزه جداگانه‌ای به دانش‌آموزان به منظور ارزش نهادن و فرهنگ‌سازی در رابطه با بهینه‌سازی انرژی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در این مسابقه 55 تیم شرکت کرده‌اند که شرط شرکت در آن آشنایی با برنامه‌نویسی اندروید و داشتن ایده‌ای درخصوص انرژی و محیط زیست بوده است. این 55 تیم پس از قرار گرفتن در کمیته‌های داوری به 40 تیم تقلیل یافتند و از این 40 تیم نیز 23 تیم اپلیکشین‌های خود را ارائه دادند و در نهایت 10 تیم به عنوان تیم برتر شناخته شدند.

مدیر مرکز نوآوری و توسعه فناوری و بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم به 3 تیم دانشجویی و دانش‌آموزی که اپلیکیشین برتری دارند و دو تیم دانش‌آموزی به صورت جداگانه جوایزی تعلق می‌گیرد و همچنین جوایزی نیز به اپلیکشین برتر از نگاه مخاطب و جوایزی از طرف حامیان برنامه به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، عوامی تصریح کرد: حامیان دومین دوره از مسابقات ملی نوآوران انرژی و محیط‌زیست شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، سازمان بهره‌وری انرژی ایران و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران هستند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا