نرم افزار جامع شبکه آزمایشگاههای علمی کشور در دست تهیه است

دکتر 'جلال بختیاری' روز چهارشنبه در اولین سمینار استقرار نظام ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE ) آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور گفت: کیفیت تجهیزات و خدمات شبکه شاعا که یک شبکه منسجم آزمایشگاهی است هر روز رو به بهبود و توسعه است.
وی به برنامه های وزارت علوم در راستای ارتقای خدمات شبکه شاعا اشاره کرد و ساماندهی مواد شیمیایی آزمایشگاهی را از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد.
بختیاری افزود: علاوه بر ساماندهی دفع پساماندهای آزمایشگاهی به شیوه های علمی، نظارت جدی بر ایجاد آزمایشگاه های علمی جدید را در دستور کار داریم تا استانداردهای ایمنی سازه و مقاومت در برابر زلزله و حوادث در آنها رعایت شود.
وی استقرار نظام سلامت، ایمنی و محیط زیست در آزمایشگاه های علمی را یک اقدام کارشناسی و ضروری خواند و خواستار تداوم آن در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها شد.
به گزارش ایرنا، اولین سمینار استقرار نظام بهداشت، ایمنی و محیط زیست در آزمایشگاه های مرکزی و کارگاه های دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور دکتر 'وحید احمدی' معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، جمعی ازمدیران این وزارتخانه و روسای آزمایشگاه های مرکزی مراکز علمی در محل پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی گشایش یافت و تا بعدازظهر امروز دهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا