نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت وزارت علوم از توسعه زیرساخت‌های دانشگاه‌ها

 در این راستا دانشگاه علامه طباطبایی را بعد از حمایت در بخش خوابگاه‌ها برای تجهیز دو سالن بدنسازی برای دختران و پسران و سه طرح پایش سلامت جسمانی در اولویت حمایت قرار دادیم .

دکتر صدیقی در افتتاحیه مجموعه اداری ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب اظهار داشت: ما در حوزه تربیت بدنی تونایی لازم برای افزایش زیرساخت‌ها را نداریم و با کمبود بودجه روبرو هستیم اما پیش بینی می کنیم با خیزی که در برنامه پنجم و ششم بر می‌داریم و با بالا بردن سرانه فضاها، دانشگاه‌ها وضعیت بهتری پیدا کنند که لازمه آن حمایت دولت، مردم و خیرین است.

معاون دانشجویی وزارت علوم، در ادامه گفت: با حضور دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در سه سال اخیر ما شاهد رشد فیزیکی و ارتقای کیفی این دانشگاه بوده ایم و دانشگاه علامه درجمله دانشگاه های رتبه یک کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پورکیانی، مدیر کل تربیت بدنی نیز در این نشست در سخنانی بیان کرد: تفاهم نامه‌ای برای احداث یک پارک علمی، تحقیقاتی و ورزشی در همین فضا را به وزارت علوم پیشنهاد کردیم که به تایید وزارت علوم رسیده و در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت که در صورت امضا شدن این تفاهم نامه فرصت خوبی برای ورزش کشور و دانشگاه ها ایجاد می شود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه مجموعه اداری ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر کارگر سرپرست دانشکده تربیت بدنی، دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر هنری معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعی از اساتید دانشکده تربیت بدنی نیز حضور داشتند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل