حمایت وزارت علوم از توسعه زیرساخت‌های دانشگاه‌ها

 در این راستا دانشگاه علامه طباطبایی را بعد از حمایت در بخش خوابگاه‌ها برای تجهیز دو سالن بدنسازی برای دختران و پسران و سه طرح پایش سلامت جسمانی در اولویت حمایت قرار دادیم .

دکتر صدیقی در افتتاحیه مجموعه اداری ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب اظهار داشت: ما در حوزه تربیت بدنی تونایی لازم برای افزایش زیرساخت‌ها را نداریم و با کمبود بودجه روبرو هستیم اما پیش بینی می کنیم با خیزی که در برنامه پنجم و ششم بر می‌داریم و با بالا بردن سرانه فضاها، دانشگاه‌ها وضعیت بهتری پیدا کنند که لازمه آن حمایت دولت، مردم و خیرین است.

معاون دانشجویی وزارت علوم، در ادامه گفت: با حضور دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در سه سال اخیر ما شاهد رشد فیزیکی و ارتقای کیفی این دانشگاه بوده ایم و دانشگاه علامه درجمله دانشگاه های رتبه یک کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پورکیانی، مدیر کل تربیت بدنی نیز در این نشست در سخنانی بیان کرد: تفاهم نامه‌ای برای احداث یک پارک علمی، تحقیقاتی و ورزشی در همین فضا را به وزارت علوم پیشنهاد کردیم که به تایید وزارت علوم رسیده و در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت که در صورت امضا شدن این تفاهم نامه فرصت خوبی برای ورزش کشور و دانشگاه ها ایجاد می شود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه مجموعه اداری ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر کارگر سرپرست دانشکده تربیت بدنی، دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر هنری معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعی از اساتید دانشکده تربیت بدنی نیز حضور داشتند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا