دلنشین کردن محیط زندگی با استفاده از لامپ های جدید

این محصول یک لامپ قابل حمل است که توسط گوشی های هوشمند قابل کنترل می باشد.به گفته محققان فیلیپس این لامپ برای ایجاد تغییر در فضای زندگی افراد طراحی شده است.گفتنی است این لامپ بعد از کشیده شدن از برق می تواند به مدت 3 ساعت با استفاده از باتری خود به طور مداوم کار کند.

شکل ظاهری این دستگاه همانند یک کاسه می باشد به این معنا که از هر طرف می تواند روی سطوح قرار گیرد زیرا در نواحی مختلف آن سطوح صافی کار شده است. نور هم از قسمت منحنی شکل دستگاه و هم از قسمت صاف آن ساطع می گردد اما نور ساطع شده از قسمت صاف دستگاه به مراتب روشن تر بوده و این اجازه را به شما می دهد تا نور را بسته به موقعیت قرار گیری دستگاه  به سطح دلخواه خود بتابانید.این لامپ اجازه انتخاب بیش از 16 میلیون رنگ و 7 مدل گوناگون پخش نور را به کاربر خود می دهد. این دستگاه یا با استفاده از دکمه های موجود روی آن و یا با استفاده از اپلیکیشن خاص خود که روی گوشی های هوشمند قابل نصب است کنترل می شود.

این دستگاه با سایر دستگاه ها و اپلیکیشن های این شرکت قابلیت تبادل اطلاعات داشته و به صورت هماهنگ با آن ها می تواند عمل کند.این لامپ از ماه ژوئن در اروپا و آمریکای شمالی با قیمت 99.95 یورو (109 دلار آمریکا ) در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا