نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ده خودروی برتر امسال را بشناسید

تولیدکنندگان خودرو، نظرسنجی‌های خود را به دقت انجام می ‌دهند و در این آمارها، اطلاعات رضایت مشتری، میزان قابلیت اطمینان، نرخ مشکلات اولیه و سایر اطلاعات داخلی را درنظر می گیرند.

به گزارش سیناپرس، با این حال برخی مواقع خودروهایی که مشکلات وحشتناک و میزان رضایت پایینی در حضور مالکان دارند به دلیل داشتن خطوط طراحی جذاب و امکانات جانبی یا  حتی سفیر برند متقاعد کننده، فروش خوبی دارند.

به همین دلیل است که نظرسنجی‌های مستقل رضایت مشتری بسیار مهم هستند و باید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، منبع اطلاعاتی باشند. به بیان ساده، آنها مهمترین پیش بینی کننده این هستند که آیا این سرمایه گذاری مالی عظیم کاربران را خوشحال یا ناراحت می کند.

در بریتانیا، یکی از برجسته‌ترین نظرسنجی‌های رضایت مشتری توسط Driver Power، یکی از شاخه‌های شرکت رسانه ‌ای خودرو بریتانیا، Autovia، انجام می‌ شود.

از این رو، نظرسنجی های اخیر با دسترسی به مخاطبان زیادی از علاقه مندان به خودرو که هر سال خودروهای جدید زیادی می خرند، یکی از جامع ترین تصاویر را از تجربه مالکان از هر خودروی جدید و هدف از جمع آوری تمام آن داده ها ارائه می دهد.

امسال خودروی برنده یعنی خودرویی که صاحبان جدید از آن بسیار خوشحال هستند خودروی سیتروئن C4 است که نسخه الکتریکی e-C4 آن نیز همین میزان رضایت را در طرفداران ایجاد کرده است.

نتایج نشان می دهد: C4 را با امتیاز شگفت انگیز ۹۳٫۳۹ درصد در صدر جدول قرار داد. سیتروئن هاچ بک بسیار مورد توجه نیز به پیروزی قابل توجهی در رده کیفیت کلی دست یافت، در حالی که جایگاه های سکو را برای ویژگی های متنوعی مانند راحتی صندلی جلو، اتصال به گوشی های هوشمند و ویژگی های مناسب برای کودکان به دست آورد.

سیتروئن با امتیازات عالی در بین مالکان، برنده آشکاری است. قهرمانان باید در چندین دسته مختلف عملکرد خوبی داشته باشند، و C4 و برادر برقی آن، e-C4، در ۱۰ رتبه برتر در ۶ مورد از آنها قرار گرفتند.

علاوه بر هیجان در مورد کیفیت آن، مالکان به خصوص خودرو را به دلیل سواری و هندلینگ نرم، قیمت مقرون به صرفه و هزینه های جاری، قابلیت اطمینان قوی و فهرست چشمگیر ویژگی های ایمنی با کارکرد آسان، دوست دارند. رتبه ‌بندی بالا برای انعطاف ‌پذیری صندلی و ویژگی‌های مناسب برای کودکان به این معنی است که سیتروئن برای خانواده‌ها نیز عالی است.

به گزارش سیناپرس، نزدیک‌ترین رقیب سیتروئن C4 و نایب قهرمان درایور پاور، شاسی ‌بلند کیا سورنتو بود. در این نظرسنجی جایگاه سوم به لکسوس RX لوکس و کاربردی رسید و داچیا داستر با ارزش متمرکز اما همچنان شیک در جایگاه چهارم و سوبارو اوت بک مقاوم و قابل اعتماد در رتبه پنجم قرار گرفت.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل