نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برترین های پارک فناوری پردیس معرفی شدند

آیین تقدیر از برترین های پارک فناوری پردیس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، محمود فتوحی رییس دانشگاه شریف و معاونین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و در طی آن، تندیس و لوح تقدیر همگرای برتر صنعت و دانشگاه به مهندس جعفری از شرکت نارین ایده پاسارگاد، تندیس و لوح تقدیر صادر کننده برتر به مهندس هاشمی از شرکت سازگار ارتباط، تندیس و لوح تقدیر جهانگرای برتر به مهندس شریفی از شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال ( مپصا) و تندیس و لوح تقدیر ارزش آفرین برتر به مهندس منصوری از شرکت آسان پرداخت پرشین اعطا شد.
همچنین تندیس و لوح تقدیر فناور برتر به صورت مشترک به دکتر خدادادی و دکتر مرتضوی از شرکت حسگرسازان آسیا تقدیم شد.
در این آیین جایزه نوآور برتر به دکتر توحیدیان از شرکت فناوری فراطیف پویا و جایزه کارآفرین برتر به مهندس حبیبا از شرکت پژوهش گستر مهدی و جایزه فن آفرین برتر به دکتر خدادادی از شرکت حسگرسازان آسیا اعطا شد.
همچنین شرکت سازگان ارتباط به عنوان برترین شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس شناخته شد و مهندس هاشمی از این شرکت لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد. 
در این آیین از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به عنوان همیار برتر شرکت های عضو پارک فناوری پردیس و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به عنوان سازمان برتر همکار پارک و شرکت های عضو و نیز از صندوق توسعه فناوری های نوین در حوزه هم افزای برتر با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد. 
برترین های یکساله گذشته پارک فناوری پردیس در حوزه های: صادرات، برترین شرکت پارک، طرف های خارجی، همکاری با دانشگاه ها، توسعه اقتصادی، هم افزایی داخلی، تولید و توسعه اقتصادی، برترین متخصص، ارتقاء و توسعه سازمانی و برترین شرکت مرکز رشد فناوری نخبگان فعالیت داشته اند.
به گزارش ایرنا، چهاردهمین اجلاس سالیانه و نهمین جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس با هدف تقویت هم افزایی و همگرایی شرکت های دانش بنیان، ارائه گزارش عملکرد یکساله پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت های عضو و رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل