گزارش تصویری از پنجمین کنفرانس بین الملی هوانوردی

 در این کنفرانس که نمایش های مختلفی از عملیات های پرواز و آکروباتیک در حاشیه آن انجام شد ، نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند. نمایشگاه فوق از روز بیست و ششم آگوست برابر با هشتم شهریور ماه آغاز به کار کرده و روز گذشته به طور رسمی به کار خود خاتمه داد.

در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی، جدیدترین فناوری های حوزه هوانوردی به نمایش گذاشته شده و انواع هواپیماهای چندکاره آبی – خاکی که قابلیت پرواز ، حرکت روی زمین و فرود روی دریا را دارند در کنار انواع مدل های هواپیما، بالگرد و تجهیزات مدرنی مانند جت های یک نفره به نمایش گذاشته شدند.

در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی، جدیدترین فناوری های حوزه هوانوردی به نمایش گذاشته شده و انواع هواپیماهای چندکاره آبی – خاکی که قابلیت پرواز ، حرکت روی زمین و فرود روی دریا را دارند در کنار انواع مدل های هواپیما، بالگرد و تجهیزات مدرنی مانند جت های یک نفره به نمایش گذاشته شدند. علاوه بر موارد فوق عملیات آکروبات هوائی و چتربازی نیز در روز اختتامیه این کنفرانس به اجرا گذاشته شد.

طراحان هواپیما و سایر تجهیزات هوانوردی از گوشه و کنار جهان با حضور در این کنفرانس به بررسی جدید ترین فناوری های این حوزه پرداخته و به بحث و تبادل نظر در این رابطه پرداختند. در این گزارش تصویری شاهد گوشه هایی از این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی هستیم.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا