بررسی آخرین دستاوردها و تجربیات آموزش علوم پزشکی جهان بطور زنده دردانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران ،دکتر هومن شهسواری دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی 2016 در توضیح آن گفت: amee کنفرانس جهانی آموزش پزشکی است که هرساله دریکی از کشورهای اروپایی و امسال در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

وی افزود: اگرچه تعدادی از اساتید و دانشجویان به صورت حضوری در این کنفرانس شرکت کردند اما با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی همه علاقه مندان وجود ندارد این فرصت فراهم شده که اعضای هیات علمی و دانشجویان به صورت زنده از آخرین دستاوردها و تجربیات آموزش علوم پزشکی مطلع شوند.
شهسواری ، برگزاری این کنفرانس را در توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشجویان آموزش پزشکی مؤثر دانست و گفت: برای ایجاد فضای تعاملی، پس از پخش هر سخنرانی، پانل پرسش و پاسخ داخلی خواهیم داشت و شرکت کنندگان می توانند دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.
وی با اشاره به مباحثی که در این کنفرانس مطرح می شود افزود: مهارت های مختلف آموزشی، روش های نوین تدریس، ارزشیابی و ارزیابی دانشجو و تکنولوژی آموزشی و به طورکلی موضوعات تخصصی آموزشی، در این کنفرانس موردتوجه و بررسی قرار می گیرد.
شهسواری با اشاره به امتیازات شرکت در این کنفرانس گفت: برای این برنامه دو نوع امتیاز آموزش مداوم و توانمندسازی اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده است و درمجموع 12 امتیاز آموزش مداوم و 23 امتیاز به شرکت کنندگان تعلق می گیرد.
دبیر اجرایی بین المللی آموزش پزشکی 2016 با اشاره به شرکت بیش از 100 نفر در این کنفرانس گفت: با توجه به مساعدت دانشگاه در پخش زنده معتبرترین کنفرانس جهانی آموزش پزشکی امیدواریم اعضای هیات علمی و دانشجویان از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.
این کنفرانس به مدت سه روز از 8 تا 10 شهریور 95، به منظور کسب آگاهی از نتایج پژوهش های اخیر در موضوعات مختلف آموزش علوم پزشکی و آگاهی از چالش های موجود و پیش روی آن همچنین بحث و بررسی پیرامون دغدغه های موجود در این زمینه و آشنایی با تجارب فعالان و صاحب نظران و سازمان های فعال در این عرصه برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا