نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

720 اسب بخار قدرت خالص با ب ام و m3 جدید با تیونینگ جذاب G پاور

محال است کسی با دنیای خودرو آشنایی داشته باشد و کمپانی های تیونر معروف این صنعت را نشناسد. از شرکت پر آوازه و خوش نام منصوری گرفته (بله، همان شرکت کوروش منصوری با محصولات خاص رولزرویس و لامبورگینی و فراری اش) تا منهارت و برابوس و … از خوش نام ترین تیونر های دنیای خودرو هستند. اما امروز میخواهیم برگ سبزی از یکی دیگر از این تیونر های معروف را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سیناپرس، همانطور که احتمالا از روی تیتر و تصاویر متوجه شده اید، شرکت مورد بحث کمپانی نامی G Power است که سال هاست با تهیه کیت های ظاهری و تقویت موتوری خودرو های به روز، شور و شوق را به دل هر دوست دار خودرویی می آورد.

با اینکه G پاور خودروهای مختلفی را تیون می کند، اما علاقه ی خاصی به محصولات پر قدرت ب ام و داشته و هر از گاهی با مدلی جدید تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند. این بار هم با M3 جدید همین کار را کرده است! سالها بود که ب ام و یک M3 استیشن واقعی به بازار ارزانی نکرده بود اما مدل جدید در نسخه استیشن نیز – علاوه بر کوپه و کانورتیبل- به بازار آمده است. جی پاور نیز فرصت را مغتنم شمارده و فورا به سراغ تبدیل همه ی این مدل ها به یک هیولای دوست داشتنی رفته است.

اولین چیزی که درباره این خودرو ها جلب توجه می کند، رنگ سبز مات و خاص جی پاور است که با ترکیب سایه های مشکی روی اسپویلر و خروجی های هوای کاپوت، نمایی بسیار خشن تر و جذاب تر به این ام 3 دوست داشتنی ارزانی کرده است. البه جای نگرانی نیست؛ زیرا رنگ نقره ای تیتانیوم و چند رنگ دیگر نیز در کاتالوگ جی پاور دیده می شوند. دیگر تغییرات ظاهری این کمپانی نیز کیت بدنه متشکل از سپر ها، اسپویلر، رکاب و چراغ های لیزری جدید است. همچنین رینگ های هوریکین RS در ابعاد 20 و 21 اینچی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده اند که نمای گیرا تری را به خودرو می دهند. در نهایت نیز تم های کربنی برای تمام قطعات یاد شده قابل سفارش است. داخل کابین نیز میزبان مقدار زیادی چرم و آلکانترای با کیفیت است.

اما جادوی اصلی جی پاور زیر کاپوت این خودرو اتفاق افتاده است، جایی که قدرت 510 اسب بخاری M3 را با افزایشی 200 واحدی به قدرت ویران گر 720 اسب بخار رسانده است. باید توجه داشت که ب ام و خودش به اندازه ی کافی از دل قلب آهنین شش سیلندر خطی M3 قدرت استخراج کرده، بنابر این کار G پاور بیشتر به شعبده بازی شبیه است. مخصوصا که بدانید 2 سال گارانتی نیز این تغییرات فنی را همراهی می کند.

نهایتا باید به این موضوع اشاره کرد که ارتقای قدرت از سمت جی پاور در سه مرحله ی مجزا قابل انتخاب است. که این مراحل پیک قدرت را ببه 620، 670 و نهایتا 720 اسب وحشی بخار آلمانی می رساند.

جی پاور حرفی از قیمت این پکیج تیونینگ نزده اما قطعا چنین تغییراتی بهای گزافی را طلب می کنند. سفارشات به زودی از سوی G Power برای خریداران ثبت خواهد شد.

گزارش: محمد زارعلی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل