ایجاد "دانشکده کار آفرینی" در دانشگاه سیستان وبلوچستان

علیرضا بندانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:دانشگاه سیستان وبلوچستان به عنوان دانشگاه مادر نقش خود را به خوبی در ایفا کرده است و علاوه بر بحث‌های آموزشی در حوزه پژوهش و فناوری نیز ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه عامل اصلی توسعه هر کشور نیروی جوان و با اعتماد به نفس است تصریح کرد: دانشگاه سیستان وبلوچستان نیازهای اصلی جامعه را شناسایی و اولویت‌های اصلی خود را در حل مشکلات جامعه قرار داده است.

وی با اشاره به آمار بالای خوابگاه‌های دانشگاه سیستان وبلوچستان نسبت به دانشگاه های کشور خاطر نشان کرد: در تابستان امسال بزرگترین پروژه تعمیرات خوابگاه‌های این دانشگاه انجام شد.

رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان ادامه داد: بهسازی دانشکده علوم ریاضی در دانشگاه سیستان وبلوچستان با اعتبار چهار میلیارد تومان و تکمیل 32 واحد از منازل مسکونی اعضای هیئت علمی با 2میلیارد ریال اعتبار از پروژه های قابل بهره برداری دانشگاه سیستان وبلوچستان در هفته دولت است.

وی از اضافه شدن دو دانشکده جدید به نام‌های "علوم محیطی و "کشاورزی پایدار" و "دانشکده کار آفرینی" به 11دانشکده فعال در دانشگاه سیستان وبلوچستان خبر داد و افزود: علاوه براین 10 رشته جدید نیز از ابتدای مهر به رشته‌های دانشگاه اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، بندانی درمورد جایگاه سرانه فضای سبز دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه سیستان وبلوچستان به ازای هر دانشجو 35 متر مربع سرانه فضای سبز دارد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا